Imatge infants

El Casal d’Estiu Municipal incrementa places i obre noves inscripcions el 10 de juny

Infants
Data de publicació: 07/06/2024

Davant la forta demanda de places per al Casal d’Estiu Municipal, l’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria de Joventut, n’amplia el nombre, passant de 70 a 94. Per aquest motiu, el pròxim dilluns, 10 de juny, a les 9 h, s’obriran noves inscripcions telemàtiques al web https://viulleure.playoffinformatica.com/actividad/34/Casal-d-estiu-Torredembarra-24/

El fet que hi hagi hagut és peticions de plaça d’infants amb necessitats educatives especials i també de famílies del municipi en situació de vulnerabilitat ha comportat que les 70 places ofertades inicialment s’esgotessin ràpidament. Per tot plegat, a més d‘augmentar el nombre de places, el Casal d’Estiu Municipal també comptarà amb la figura de dos vetlladors per a infants amb necessitats especials.

Calendari

Amb el títol de «Gaia i els viatges en el temps», el casal es durà a terme de l’1 de juliol al 2 d’agost, a l’Escola Molí de Vent, per a nens i nenes d’I3 a 6è. L’horari serà de 9 a 13 h, amb possibilitat de servei d’acollida de 8 a 9 h i de 13 a 14 h. Tenen prioritat els infants empadronats al municipi.

Preus dels serveis

• 45 € per setmana.

• 31,50 € per setmana. A partir del segon germà, famílies monoparentals. famílies nombroses, persones incloses en la renda garantida de ciutadania (RGC), famílies en què tots els membres de la unitat familiar es trobin en situació d’atur, participants (menors) amb capacitats diverses que tinguin reconeguda aquesta condició. D’acord amb el nombre de membres.

• 22,50 € per setmana. Per a famílies derivades de Serveis Socials i famílies amb necessitats educatives i suport educatiu.

• El preu setmanal d’acollida és de 10 € per setmana i 5 € els esporàdics.