Imatge de l'agenda de casals infantils

Campus Multiesport, Casal de Setmana Santa i Casal d’estiu

Infants
Data de publicació: 28/02/2024

Campus Multiesport, Casal de Setmana Santa i Casal d’estiu. Aquestes són les propostes de casals infantils per a Setmana Santa i estiu que organitza l’Ajuntament de Torredembarra a través de les regidories de Joventut i d’Esports i que ja es presenten públicament per facilitar a les famílies l’organització de les activitats dels més petits de la casa. El Campus Multiesport ja ha obert inscripcions en línia i l’1 de març s’obriran les inscripcions al Casal de Setmana Santa.

Descarregueu-vos el programa

Campus Multiesport

Multiesport: activitats aquàtiques, rocòdrom, jocs col·lectius i moltes altres sorpreses.

• Edats: Dirigit a infants de 3 a 14 anys
  • Lloc: Zona Esportiva Municipal
  • Quan: Del 25 al 28 de març
  • Horari: De 9 a 13 h
  • Servei d’acollida: gratuïta de 8.30 a 9 h i de 13 a 13.30 h
  • Preu: 20 €
    reducció del 20% sobre el preu d’inscripció per a famílies nombroses, monoparentals, per a segon germà, infants amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% (caldrà adjuntar la còpia del carnet que acrediti aquesta condició).
  • Inscripcions: aquí

Casal de Setmana Santa

Lleure Educatiu: tallers, jocs, gimcanes i sortides que fomentin l’educació en valors, l’educació per la pau, per a la natura i afavorir el coneixement de l’entorn i l’ecologisme.

• Edats: Dirigit a infants de 3 a 12 anys
  • Lloc: Escola Antoni Roig
  • Quan: Del 25 al 28 de març
  • Horari: De 17 a 20 h
  • Preu: 10 € tarifa única
  • Inscripcions aquí (a partir de l'1 de març)

Casal d’estiu

• Edats: Dirigit a infants de 3 a 12 anys
  • Lloc: Escola Molí de Vent  (dades actualitzades)
  • Quan: De l'1 de juliol al 2 d'agost (dates actualitzades)
  • Horari: De 9 a 13 h.
  • Preu:
    • 45 € per setmana.
    • 31,50 € per setmana a partir del segon germà. Famílies monoparentals. Famílies nombroses. Persones incloses en la renda garantida de ciutadania (RGC). Famílies en què tots els membres de la unitat familiar es trobin en situació d’atur. Participants (menors) amb capacitats diverses que tinguin reconeguda aquesta condició. D’acord amb el nombre de membres.
    • 22,50 € per setmana per famílies derivades pels serveis socials i siguin d'algun dels col·lectius amb necessitats especials.
  • Servei d’acollida: 20 € per setmana d’acollida, per als horaris de 8 a 9 h i de 13 a 14 h.

Més informació

Punt d’Informació Juvenil, carrer de la Capella, 6, baixos. Per correu electrònic pij@torredembarra.cat o als telèfons 616 021 115 977 640 025 ext. 722, de dilluns a divendres, a la tarda de 17 a 20 h i els dimecres, de 9 a 13 h.