Imatge informativa del concurs del cartell de la Festa de l'Esport
Imatge informativa del concurs del cartell de la Festa de l'Esport

Nova edició del concurs per al disseny del cartell de la Festa de l’Esport

Termini de presentació de treballs: fins al 10 de juny

Data de publicació: 21/05/2024

Nova edició del concurs per al disseny del cartell de la Festa de l’Esport d’enguany que ha convocat l’Ajuntament de Torredembarra a través de la Regidoria d’Esports. La convocatòria està adreçada als alumnes cinquè i sisè de primària de les escoles del municipi i als de primer, segon i tercer d’ESO dels instituts torrencs. Cada concursant només podrà presentar una obra. No podran participar els familiars de primer i segon grau de consanguinitat dels treballadors de la Regidoria d’Esports.

Tècnica i mida

La mida del cartell ha de ser DIN A3. La tècnica és lliure i ha de ser apta per a la seva reproducció en quadricromia, evitant la utilització de tintes metal·litzades, fluorescents o relleus enganxats. El cartell ha d’incloure el text ‘Festa de l’Esport Torredembarra’.

L'obra guanyadora s'editarà amb una franja que inclourà l'escut de l’Ajuntament i el nom del guanyador/a. L'Ajuntament de Torredembarra es reserva el dret d'incorporar text en el cartell, com la data, la localització o algun tipus d'informació referida a la festa.

Termini, presentació i premi

El termini màxim de presentació de les obres és el 10 de juny de 2024. Els originals es poden lliurar presencialment a la recepció del Pavelló Municipal Sant Jordi de Torredembarra, de dilluns a divendres, en horari de 17 a 20 h, en sobre tancat i pseudònim. Els treballs hauran d’anar signats al dors amb un pseudònim, que també haurà de figurar a l’exterior d’un sobre tancat. A l’interior hi haurà un sobre tancat amb l’annex 1 d’aquestes bases (formulari de dades personals). Hi ha un únic premi per valor de 150 €, que consistirà en una cistella de productes esportius i/oescolars de comerços del municipi.

Jurat i veredicte

El jurat estarà integrat per professionals del món del disseny, representants de dues entitats esportives i la regidora d’Esport. Es reunirà abans del 20 de juliol de 2024 i tindrà en compte els següents criteris:

- Qualitat artística, expressivitat i originalitat del disseny.

- Temàtica de la Festa de l’Esport i municipi on se celebra.

El veredicte es donarà a conèixer a través de les xarxes socials, l’emissora municipal de ràdio Ona la Torre, i a l’escola o institut del guanyador/a.