Imatge Diada Sant Jordi 2023
Imatge Diada Sant Jordi 2023 ? Anna F.-Aj.Torredembarra

Obert el termini per sol·licitar parada a la Diada de Sant Jordi

També es fa una crida a participar als escriptors locals

Data de publicació: 06/03/2024

Fins al 7 d’abril resta obert el termini perquè les llibreries, floristeries i entitats que estiguin interessats a participar en la celebració de la Diada de Sant Jordi amb una parada a la pl. Mn. Joaquim Boronat presentin la seva sol·licitud a l’Ajuntament. Al mateix temps, a través de la Regidoria de Cultura es fa una crida als escriptors locals a afegir-se a aquesta festa i se’ls ofereix un espai per a la signatura i venda dels seus llibres.

Dades organitzatives

• La Diada de Sant Jordi tindrà lloc el 23 d’abril, a la plaça Mossèn Joaquim Boronat, de 9.30 a 20 h.

Condicions per participar-hi

• La participació no tindrà cap cost per als establiments.
  • L’Ajuntament proporcionarà a cada participant un taulell, cavallets i 3 cadires.
  • L’Ajuntament s'encarregarà a primera hora del matí de l'organització i distribució de les parades.
  • Es limita la venda de roses i llibres nous al comerços (floristeries i llibreries).
  • Les entitats podran vendre el seu marxandatge, els llibres editats per ells i de segona mà i fer-ne publicitat de les seves activitats.

Com participar-hi

Fins al 7 d’abril:

• Comerços i entitats: han de presentar una sol·licitud d’ocupació de via pública, mitjançant instància a la seu electrònica.
  • Escriptors: han d’enviar un correu electrònic a cultura@torredembarra.cat, indicant l’horari de preferència de signatura.