Imatge d'unes taronges, encara per collir
Imatge d'unes taronges, encara per collir

Prova pilot per aprofitar els fruits dels arbres dels espais públics

Verd urbà
Data de publicació: 18/01/2024

ACTUALITZACIÓ: A causa de la pluja d'aquest divendres, l'activitat es trasllada al dilluns, 22 de gener, en el mateix horari i ubicació.

Torredembarra du a terme demà una prova pilot per a l’aprofitament de fruits dels arbres que es troben en espais públics. L’Ajuntament de Torredembarra i la Fundació Espigoladors exploraran establir un acord per a la recollida de fruits d’arbres del municipi com tarongers, oliveres i garrofers.

Amb aquest objectiu, aquest divendres, de 10 a 13 h, voluntaris dels Espigoladors recolliran taronges amargues dels arbres ubicats al pati de l’Escola Antoni Roig, avinguda de Pompeu Fabra i plaça del Castell que després es convertiran en un recurs alimentari, com ara melmelades, amb una finalitat social, evitant que acabin com a residus i lluitant contra el malbaratament alimentari.

Si grups d’entitats socials de Torredembarra estan interessats a participar en la recollida de demà, encara s’hi poden inscriure a https://espigoladors.cat/preinscripcio-espigolades-camp-de-tarragona/ o per correu electrònic a tarragona@espigoladors.com