Furgoneta elèctrica adquirida
Imatge de la furgoneta elèctrica adquirida

Subvenció de 9.000 € de l’Institut Català d’Energia

Per a l’adquisició d’una furgoneta elèctrica

Subvenció
Data de publicació: 11/12/2023

L’Ajuntament de Torredembarra ha rebut una subvenció de l’Institut Català d’Energia (ICAEN) de 9.000 € per a l’adquisició d’una furgoneta elèctrica per a les tasques que desenvolupa la Regidoria de Sostenibilitat.

L’adquisició de la furgoneta es va dur a terme a través del sistema d’adquisició centralitzada per als ens locals de l’Associació Catalana de Municipis i el Consorci Català per al Desenvolupament Local, per un import total de 42.468,58 €.

La subvenció atorgada forma part del Programa MOVES III d’incentius a la mobilitat elèctrica, convocatòria 2021) per promoure l’electrificació de la mobilitat i impulsar la indústria i el sector empresarial associat.

L’Institut Català d’Energia és un organisme del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i el programa d’ajuts està finançat pel fons de recuperació Next Generation EU.