Foto del cartell del primer Festival Gastronòmic de Torredembarra
Foto del cartell del primer Festival Gastronòmic de Torredembarra.

Torredembarra organitza el primer Festival Gastronòmic

Hi haurà 17 locals de restauració, un racó infantil i actuacions de rumba i dj

Gastronomia
Data de publicació: 06/05/2024

El primer Festival Gastronòmic de Torredembarra serà una degustació de tapes que es concentrarà el dia 18 de maig, al passeig Rafael Campalans, 10, i hi participaran de 17 establiments del municipi. L’Ajuntament, a través de la Regidoria de Turisme i Comerç, ha impulsat aquesta iniciativa per fomentar i donar a conèixer la gran varietat gastronòmica de Torredembarra. El festival serà de 18 a 1 h i cada restaurant i bar oferirà una tapa d’entre 3 i 6 €

L’acte serà una experiència més enllà del menjar perquè hi haurà música, de 19 a 1 h, amb el grup de rumba Tomaydaka i Lola Van, la primera DJ Truck. També hi haurà un racó infantil que estarà als Jardins de La Casona, de 18 a 21 h. En aquest espai, s’hi faran tallers de xapes, dards, tatuatges de purpurina, hamma i tir amb arc. El preu per poder participar en les activitats per als més petits serà d’1 € i la venda de tiquets es farà a l’Oficina de Turisme

17 establiments gastronòmics

• Peixateria El Far: pop a la gallega. 4 € (gluten, fruits secs i crustacis).

• Bar L'Estació: calamarcets amb patates anegats en allioli. 5 € (peix, gluten i ou).

• Restaurant Las Palmeras: ensaladilla de l'àvia amb seitó confitat i ceba fregida. 5 € (peix, ou i gluten).

• Pastisseria Cal Jan: bailona. 5 €  (pastís de formatge) (làctics, ou, fruits secs i gluten).

• Cafeteria Sal i Sucre: pizza napoletana. 6 € (gluten, la resta dels al·lèrgens variaran depenent del tipus d'acabat de la pizza)

• Restaurant Cal Silver: bacallà amb allioli gratinat. 5 € (gluten, ou, peix).

• Pepito Bravo: mini roll de cochinita pibil amb pico de gallo, ceba morada adobada i maionesa de coriandre, llima i xili de Jalapa. 6 € (gluten, sulftis, làctics, trases de sèsam, soja i fruits secs).

• La Ona Livorno: torrada de brioix artesà amb pebrot escalivat, suprema de corbina i vel de cansalada ibèrica acompanyat de bunyols de crema. 5,50 € (làctics, ou, gluten, fruits secs, trases de sèsam i soja).

• 4Vins gastrobar: llesqueta de pa de vidre amb escalivada i anxova. 5 € (peix, gluten).

• Gelateria Iceberg: ice-viche canastreta cruixent de plàtan farcida d’alvocat, mango, ceba morada, coriandre, amaniments cítrics amb llagostins i pop. 4,5 € (peix, crustacis).

• Pizzeria L'All Negre: pinça romana de mortadel·la de Bolonya amb festucs, llàgrimes de pesto i burratina. 6 € (gluten, ou, mostassa, fruits secs, soja i làctics).

• Bella Terra i la terracita de Bella Terra: empanades argentines (opció vegana). 3 i 4 € (ou, làctics, gluten. Vegana: sèsam i gluten).

• Restaurant Òxid: cebiche de corvina, ceba morada i salsa cítrica. 4,50 € (peix i fruits secs).

• Gelateria Las Palmeras: terrina de gelat amb galeta. 3,50 € (làctics).

• Restaurant 4 Latas: torrada de sardina fumada amb olivada, melmelada de tomàquet i piparra. 4 € (peix, gluten i sulfits).

• Restaurant 4 Makis: alga nori en tempura amb làmines d'alvocat i salmó amb tobiko vermell marinat amb salsa wafu. 5 € (peix, gluten i ou).

• Boga d’Or 2.0 by Restaurant Cal Pastoret: oblea nitro de parmesà, tomàquet i alfàbrega o de iogurt amb fruits vermells. 4,50 € (làctics i ou).

• Bodega Bon Vi: vins i caves.