Parc de Jocs de Reis de 2023
Parc de Jocs de Reis de 2023. Foto: Anna F.

Tot a punt pel Parc de Jocs de Reis

Nadal
Data de publicació: 29/12/2023

Un any més, en el marc de les festes de Nadal, l’Ajuntament de Torredembarra organitza el Parc de Jocs de Reis, que enguany se celebrarà el dimecres 3 i el dijous 4 de gener, de 17 a 20 h.

El parc, que s’emplaçarà al Pavelló Sant Jordi de la Zona Esportiva Municipal, està adreçat a infants d’entre 3 i 12 anys, que podran gaudir d’una ampla proposta de tallers i activitats lúdiques, amb un oferta de lleure per atraure als més menuts en els dies previs a l’arribada de Ses Majestats els Reis d’Orient. L'accés al recinte tindrà un cost d'1€.

La principal novetat d’enguany és l’habilitació de l’anomenada ’’hora tranquil·la’’, una franja horària reservada per a infants amb necessitats específiques i especials, que s’ha programat per al dijous 4 de gener, de 16 a 17 h. Per accedir-hi cal inscriure’s a l’adreça electrònica pij@torredembarra.cat.