Vale Pino, mostrant el bastó de comandament d'alcalde
Vale Pino, mostrant el bastó de comandament d'alcalde. Foto: Anna F.

Vale Pino ja és el nou alcalde de Torredembarra

Ajuntament
Data de publicació: 15/06/2024

Vale Pino (PSC) ja és el nou alcalde de Torredembarra. Aquest 15 de juny, al migdia, ha tingut lloc el ple extraordinari d’elecció d’alcalde després de la renúncia d’Eduard Rovira (ERC), fruit de l’acord de govern entre ERC, PSC i Junts per aquest mandat.

La resta de grups municipals: VOX, Alternativa Torredembarra i CUP s’han abstingut i la regidora del PP, Núria Gómez, no ha pogut assistir al ple. El 2n tinent d’alcalde, Raúl García, que ha presidit inicialment el ple, li ha desitjat una bona i ràpida recuperació en nom de tota la Corporació Municipal.

Vale Pino serà alcalde durant dos anys, ja que el pacte de govern contempla un nou canvi a l’Alcaldia el darrer any de mandat. En aquest cas, es preveu que el nou alcalde sigui Raúl García (ERC).

Podeu recuperar el ple, amb el parlament del nou alcalde i les intervencions dels diferents grups municipals, al canal de l'Ajuntament a YouTube